Felanmälan storköksutrustning

För att underlätta hantering av er felanmälan ser vi att detta anmäls i första hand via e-post: service@dieta.se

Vid er anmälan ser vi att ni anger vilket objekt – kök – positionsnr om detta finns som avses samt kontaktuppgifter till anmälare, ev referens / beställningsnummer. Uppge om det är en annan fakturamottagare.

Ange en så tydlig felbeskrivning som möjligt samt vilken typ av produkt det gäller samt fabrikat och modell (ex, diskmaskin, spis, ugn, värmeskåp). Dessa uppgifter finns på produktens maskinskylt. Ange även i förekommande fall om det är en ny produkt med garanti kvar!

​Ange er serviceprioritet eller om anmälan gäller förebyggande service

Det går naturligtvis även bra att ringa in till vårt kontor: 016-355 388, öppet mellan kl 07.30 – 16.30.

Vid akuta ärenden ringer ni in till vår felanmälan: 016-355 388.